León Cortés Castro

From Wikipedia, the free encyclopedia

León Cortés Castro
Remove ads

León Cortés Castro (8 d'avientu de 1882, Alajuela  3 de marzu de 1946, San Xosé) foi un abogáu y políticu costarricense, Presidente de la República de 1936 a 1940.

Datos rápidos 18. Presidente de Costa Rica, Vida ...

Nació en Alajuela, Costa Rica, el 8 d'avientu de 1882. Foi fíu del médicu colombianu Dr. Roberto Cortés y Cortés y Fidelina Castro (Mondragón) Ruiz. Casóse'l 28 de setiembre de 1905 en Alajuela con Julia Fernández Rodríguez, fía de Francisco Fernández Pérez y Luisa Rodríguez Quesada. D'esti matrimoniu nacieron dos fíos, Javier y Otto Cortés Fernández.

Llogró'l títulu de maestru normal por suficiencia nel Llicéu de Costa Rica, foi maestru d'escuela y aportó a inspeutor d'escueles y profesor de segunda enseñanza. Darréu estudió Derechu y en 1916 graduó de Llicenciáu en Lleis na Escuela de Derechu de Costa Rica. Capo perteneció a la Masonería de Costa Rica.[2]

Remove ads

Referencies

Enllaces esternos

Loading related searches...

Wikiwand - on

Seamless Wikipedia browsing. On steroids.

Remove ads