C'l artìcul chè 'l è scrit in
mudnés  |
Na béssa d'l anèl (Natrix natrix)
Una béssa (Colubridae) l'è al gròpp piò numròs ed serpéint.
Velèin
In generèl, al béssi a'n gh'an menga dal velèin, in particolèr quìli ch'as tróven in Italia (Colubrinae, Natricinae e Boiginae).
In Africa, al béssi a-l gh'an dal velèin, ma poc fòrt. La béssa la gh'ha i buś di ôć rotànd; diversaméint l'è una vèpra.
Manéri 'd dìr
- (CARPŚ) Catîv c'ma na béssa,[1] (IT) Cattivo come una biscia.
Èter progèt
Template:Interprogetto/CollegamentoTemplate:Interprogetto/CollegamentoTemplate:Interprogetto/CollegamentoTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametroTemplate:Interprogetto/leggiParametro
Referènsi
(CARPŚ) e (IT) "La Ruscaróola èd Chèerp" dal Màvro D'Oràsi, Mòdna, 2012, paǵ. 281.