הערה קטנה בנוגע לאופן הצגת עמדות ההצבעה: יש הטוענים שהניסוח "להשאיר את הפסקה כפי שהיא מופיעה בערך" / "לשנות את הפסקה לנוסח זה" אינו אובייקטיבי, מאחר ולמילים "להשאיר" ו-"לשנות" יש קונוטציות שונות. לא יודע אם זה נכון או לא. כך או כך, פשוט מוטב להימנע מניסוח שכזה. יוניון ג'ק - שיחה 19:07, 11 במאי 2020 (IDT)
לא התעסקתי בעניין ומקובלות עלי שתי האפשרויות. בר 👻 שיחה 19:11, 11 במאי 2020 (IDT)
אני רק משתף, מניסיון העבר שלי. יוניון ג'ק - שיחה 19:12, 11 במאי 2020 (IDT)
וסתם אגב, אני חושב שהיה מקום להוסיף בסוף הציטוטים גם את החלק הבא: "לא ניתן ואין זה ראוי אפוא להגביל את חלוקתו של פרס ישראל לאלה המחזיקים בדעות הנטועות בלב הקונצנזוס הציבורי". יוניון ג'ק - שיחה 19:12, 11 במאי 2020 (IDT)
אה אין בעיה, תודה על שעשית סדר. לגבי התוספת, האם זה מהותי לדעתך? משום שאני מעדיף להימנע משולצה. בר 👻 שיחה 19:16, 11 במאי 2020 (IDT)
אני דווקא חושב שעדיף שולצה. יוניון ג'ק - שיחה 20:22, 11 במאי 2020 (IDT)
רובינזון קרוזו ואחרים
אני מציע שננהל כאן דיונים ספרותיים ונחליף חוות דעת על ספרים אהובים יותר או פחות. לעניין קרוזו, עברו כ"כ הרבה שנים, ולא אוכל לתרום תובנות מעניינות. אם יש דיון על ספרים אחרים שאתה מעוניים לדבר עליהם, אתה מוזמן להעלות אותו כאן, ואשמח להשתתף. Ronam20 - שיחה 14:03, 13 במאי 2020 (IDT)
המידע השגוי על הצעירה הבריטית
בפרק על הסיקור התקשורתי, החזרתי טענת שווא כלפי הצעירה (בהשמטת המידע השגוי) ולצידה את העובדה שהטענה נבדקה על האינטרפול ונמצא שהיא לא נכונה. הסיבה לכך היא שעדיף שתהיה כמה שיותר אינפורמציה בערך, כי אנשים רבים משתמשים בוויקיפדיה כמקור מידע. בברכה, --גבי (שיחה | תרומות) 17:00, 13 במאי 2020 (IDT)
קודם כל תודה גבי, כבר הרבה יותר טוב. כמו כן שים לב שהחשפנית טענה שהיא חברה שלה כחלק מהטענה הכוללת שהופרכה על ידי האינטרפול. לפיכך שיניתי מעט את הניסוח. בר 👻 שיחה 17:36, 13 במאי 2020 (IDT)
עוגייה בשבילך!
מגיע לך עוגייה טובה. ראשית כל, כל הכבוד על יצירת הערכים החשובים קטריקס ודורון ביטון, שבהתחלה פיקפקתי בחשיבותו, אך לא חשבתי פעמיים, ואני מתחרט על כך, והאנגר 11, שלא הבנתי מדוע עדיין עוד לא נוצר. שנית, מתנצל על אי הבנתי. בלי קשר גם אם לא הייתה חשיבות הייתי צריך לחכות שתסיים עם עבודת הערך. שבוע טוב! YairMelamed • שיחה 13:22, 20 במאי 2020 (IDT)
תודה רבה, מעריך מאוד בר 👻 שיחה 13:29, 20 במאי 2020 (IDT)
כל הכבוד. הלוואי שכל השיחות בוויקיפדיה תיראנה כך. יאיר, פספסתי משהו או שהיום יום רביעי? דגש חזק - שיחה 13:32, 20 במאי 2020 (IDT)
דגש חזק, לא הבנתי מה שאמרת, מוזמן להסביר שוב מחדש. בכל מקרה, באתי להגיד לבר - סליחה שוב שערכתי את הערך למרות שהוא בעבודה, ושמתי לב רק אחרי השינוי שעשיתי. ועד משהו, כתבת שסטטיק היה "זמר ליווי" של קטריקס, אז זה לא נכון, הוא אירח אותו בשיר סך הכל - תתקן. YairMelamed • שיחה 14:09, 20 במאי 2020 (IDT)
סיימת את דבריך ב"שבוע טוב", מה שגרם לי לבדוק פעם ופעמיים איזה יום היום. דגש חזק - שיחה 14:22, 20 במאי 2020 (IDT)
אה בעיקרון לא היה לי איך לסיים את זה אז זה מה שכתבתי... YairMelamed • שיחה 14:27, 20 במאי 2020 (IDT)
שלום לך, ראיתי שכתבת את הערך טרינום, כתבת שם שלומדים בבתי הספר רק פירוק כשהמקדם של האיבר הריבועי הוא 1. זה לא מדויק, המקור שהבאת מתייחס במודע רק לזה למרות שלומדים גם את המקרה שהוא שונה מ-1, ראה לדוגמה כאן. אשנה את זה אם לא אכפת לך, יום טוב שיהיה מה, באמת? 09:19, 26 במאי 2020 (IDT)
אכן, האם מלמדים מקרים בהם בכיתות ט'? כלל זכור לי שבמצב כזה מלמדים רק את נוסחת השורשים (למרות שאפשר טרינום). בכל מקרה אין לי התנגדות שתרחיב, תודה על פנייתך. בר 👻 שיחה 09:37, 26 במאי 2020 (IDT)
זכורני שאותי לימדו זאת בכיתה ט'. בכל אופן, לא שיניתי ממש את הדוגמה רק טיפה את הניסוח, אולי כשאתפנה אכתוב גם דוגמה לפירוק כאשר , יום טוב מה, באמת? 09:40, 26 במאי 2020 (IDT)
היי, ראיתי ברשימת המעקב שהוספת בימים האחרונים קישורים פנימיים אדומים לערכים שונים - כמו זיכרון צילומי, אורז בסמטי, שידור חוזר ו-Mercury Records. מה בעצם התועלת? האם אתה מתכוון לכתוב את הערכים הללו? Fett - מגדל האוונג'רס - !Avengers, Assemble 10:50, 27 במאי 2020 (IDT)
אין קשר להאם הוא מתכוון לכתוב את הערכים. זה סימון של ערכים שראויים להכתב --Nirvadel - שיחה 11:07, 27 במאי 2020 (IDT)
גם לי זה קרה פעם במכונת התרגום, מאז אני לא משתמש בה. החלפת פשוט את כל הערך שלי. פתח זאת בShe's a Rainbow (שיר של הרולינג סטונז). YairMelamed • שיחה • מיזם ההיפ הופ 23:12, 5 ביוני 2020 (IDT)
YairMelamed וואלה איזה קטע, לא ידעתי שזה אפשרי בכלל. דווקא במקרה הזה נראה לי שכדאי שתשתנה את שם הערך של לולה מארש. למרות שאני מחבב אותם מאוד, זאת בוודאי לא המשמעות הראשית... בר 👻 שיחה 23:16, 5 ביוני 2020 (IDT)
פתח את הערך שלך ואז יהיה אפשרי לפתוח דיון בנוגע לכך כמקובל.YairMelamed • שיחה • מיזם ההיפ הופ 23:18, 5 ביוני 2020 (IDT)
ציטוט חסר תועלת
היי בר. הציטוט טוב וחבל להפסיד אותו. מציע שתתקן את ההסבר בהתאם למה שעוזי כתב ואז הוא יעבור הצבעה כמו שהוא אמור. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:26, 8 ביוני 2020 (IDT)
הסרתי את החלק שמחלוקת אם כי אני עדיין לא משוכנע לחלוטין שלא לכך התכוון המשורר. בר 👻 שיחה 21:58, 8 ביוני 2020 (IDT)
עשית כתב מחוק, עדיף למחוק אותו לגמרי. תראה, לא התעמקתי בנושא, אבל עדיף שהתוכן יהיה תוכן שכולם מסכימים עליו שהוא נכון. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:12, 8 ביוני 2020 (IDT)
מן הסתם לא התכוונתי שהכתב המחוק יישאר כך, תראה בו כאילו הוסר לגמרי. עשיתי כתב מחוק לצורך הכרונולוגיה של השיחה. בר 👻 שיחה 22:27, 8 ביוני 2020 (IDT)
שלום בר, ראיתי שהוספת קישור פנימי למוזיקה איטלקית בערכים שונים. הקישור אדום בשלב זה. האם אתה מתכוון לכתוב את הערך? למה דווקא איטלקית, מה עם צרפתית או גרמנית? גם הם חסרים. בוויקיפדיה האנגלית, הערך הוא "Music in Italy", אולי כדאי לקרוא לו כך גם בעברית. לשיקולך. שלומית קדם - שיחה 09:09, 11 ביוני 2020 (IDT)
היי שלומית, יש אצלנו קטגוריה:מוזיקה איטלקית וכך נהוג לקרוא לערכים מקבילים (מוזיקה יוונית, מוזיקה קובנית, מוזיקה גרמנית וכו'). באנגלית הערך נקרא "Music of Italy", אני מתרגם את זה כמוזיקה איטלקית, אבל זה לא קריטי כי אם זה לא יהיה שם הערך זאת תהיה הפניה אליו. למה דווקא איטלקית, פשוט כי בשבוע האחרון יצא לי לכתוב על ערכים הקשורים לאיטליה: מלך איטליה, צפון איטליה, על כנרת איטלקיה ועל תאטרון איטלקי. כמובן שגם הערך מוזיקה צרפתית צריך להיכתב ומוזיקה גרמנית כבר נכתב. אני מקווה לכתוב אותו אך גם אם לא, משום שהוא ערך בעל חשיבות מובהקת מוטב לקשר אותו גם אם הוא אדום. בר 👻 שיחה 15:31, 11 ביוני 2020 (IDT)
אויש, נו באמת
שמור את העימותים מול נרו יאיר לדברים משמעותיים יותר. עקבתי אחרי היסטוריית הגרסאות של הערך, ובכוונה לא שחזרתי לגרסה של מרץ.
האם יש לך התנגדות לקידוד קישורים? בשל העובדה שמי שביצע את קידוד הקישורים היה אתה אני מניח שהתשובה היא לא – אז אין בעיה להשאיר בערך את הקישור המקודד.
הקישור לרבנית מפנה לדף פירושונים. השארה שלו לא תורמת לערך במאום, ולכן נכון יותר להניח בינתיים את המושג לא מקושר.
באופן כללי אני רואה שאתה משחזר בנימוק "יציבה" – חבל. העורך שקדם לך נימק את עריכתו, אז ראוי שתנמק את השחזור או העריכה שלך. העימותים האלו הולכים לכיוון לא טוב, וחבל. אפשר לנהל חילוקי דעות בלי להיכנס למריבות. תודה, דגש חזק - שיחה 01:32, 12 ביוני 2020 (IDT)
אם יש מחלוקת, הולכים לגרסה יציבה. אתה שיחזרת לעריכה שבוצעה היום ובוודאי אינה יציבה. בר 👻 שיחה 01:34, 12 ביוני 2020 (IDT)
תודה רבה, מעריך מאוד בר 👻 שיחה 01:00, 24 ביוני 2020 (IDT)
כל הכבוד - 200 ערכים
אתה מתקרב לרף של 200 ערכים, יישר כוח - צריך הרבה מאמץ ונחישות להגיע למספר הזה. בהצלחה בהמשך. בברכה --TheDesertboy - יום טוב - שיחה 17:28, 27 ביוני 2020 (IDT)
המון תודה לך! בר 👻 שיחה 17:51, 27 ביוני 2020 (IDT)
שלום לך, קודם כל שְכּוֹיֵיח! על התרשים יפה, זה מסוג הדברים שאני שואל את עצמי "איך לא עשו את זה קודם?", בהחלט כלי יעיל שיכול לסייע לעורכים חדשים. ברשותך כמה הערות:
במקום "הצבעת חשיבות" עדיף לרשום "הצבעת מחיקה".
בעיגול של "הובהרה חשיבות" כדי לחדד ש"הובהרה חשיבות על ידי בעל זכות הצבעה אחד".
בחץ "יש הסכמה" (בין הובהרה חשיבות לבין הצגת הערך במרחב הערכים) - הייתי מוריד את הכיתוב "יש הסכמה" - בנוסח הנוכחי זה יוצר רושם כאילו יש צורך בהסכמה, כשבפועל מספיק שאחד מבהיר והערך נשאר.
לאחר שהערך נמחק, לא חייב שיחול "שינוי נסיבות משמעותי" על מנת לפתוח בדיון שחזור, למעשה זה מה שמנסים להוכיח בדיון. כדי לשחזר ללא הצבעה צריכים לעמוד בשני תנאים מצטברים: הראשון, שינוי נסיבות משמעותי; והשני, הסכמה רחבה. אם אחד מהם (או שניהם) לא מתקיים - אז צריך לאסוף 5 חתימות וניתן לפתוח הצבעת שחזור. כדאי לחדד את העניין.
כדאי להוסיף את הרוב הנדרש למחיקה ושחזור.
האם אפשר להוסיף קישורים לתמונה? למשל את וק:הצבעת שחזור לעיגול "הצבעת שחזור".
מתייג את גם Lostam וDovno לשמוע הערת נוספות אם ישנן. תודה! אמירו • שיחה 06:41, 30 ביוני 2020 (IDT)
נכון - "הצבעת מחיקה" ולא "הצבעת חשיבות"
זה פירוט נכון אך אפשר לוותר, כי זה יסרבל את התרשים (וליתר דיוק זה "בעל זכות הצבעה אחד שאינו כותב הערך"). התרשים גם לא מבהיר בדיוק את התנאים לפתיחת הצבעת שחזור, וזה בסדר, כי התרשים לא יכול להחליף את הפירוט של דפי המדיניות הרלוונטיים.
מסכים - אין צורך בהסכמה. מי שעדיין מתנגד להשארת הערך אחרי דיון החשיבות יכול לפתוח הצבעה.
גם כדי לשחזר בהצבעה (כי עברה שנה וחמישה תומכים בכך), קודם כל עורכים דיון שחזור כדי לראות אם יש שינוי נסיבות שאפשר להסכים עליו. אז לצורך תרשים הזרימה עדיין צריך לעבור דרך שלב זה.
תודה רבה אמירו וסליחה שלא הספקתי להשיב קודם. את 1 ו-3 אני מקבל ואתקן זאת. לגבי 2, 5 ו-6 כשהכנתי את התרשים היו לי כמה הערות שרציתי להכניס, גם אלו שציינת, אבל זה יצא עמוס ומכוער. פתרון אפשרי הוא לרכז את כל ההערות ולמנות אותם בתיאור התמונה (בטקסט שמתחת לתמונה). אולי באמת אפשר לעשות שימוש בתבנית מפת תמונה, היא באמת אלגנטית יותר, אך דורשת שינוי של הדף ויקיפדיה:חשיבות וזה לא דבר שהייתי עושה בעצמי. לגבי 4 Dovno הקדים אותי. בר 👻 שיחה 22:16, 1 ביולי 2020 (IDT)
ראשית, הרעיון גאוני לדעתי, ואהבתי מאוד. שנית, משהו לא לגמרי יושב לי בתרשים - גם בתור מי שמכיר את התהליך הייתי צריך לקרוא אותו מספר פעמים עד שהבנתי מי נגד מי (אמנם זה היה לפני שיגאל הגדיל את הפונט ואולי זה השפיע). אני תוהה אם יש טעם לנסות לחשוב ביחד על שיפורו, או שאתה כבר אחרי השלב הזה ובמיצוי של העניין, ואם כן - זה עדיין תרשים מגניב דיו ואני בטוח שהוא יועיל גם במתכונת זו. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:01, 4 ביולי 2020 (IDT)
איש השום (Theshumai) תודה רבה, מעריך מאוד. אם יש לך רעיונות איך לשפר את התרשים אשמח לשמוע. רק חשוב לי לציין שאני נכנס לתקופה עמוסה אז יכול להיות שהשיפצורים יתעכבו. בר 👻 שיחה 09:53, 5 ביולי 2020 (IDT)
קודם כל, יכול להיות שלפני כן כשהסתכלתי על זה מהנייד זה היה קצת יותר קשה לקריאה, ועכשיו מהמחשב זה בהחלט ברור יותר. מבחינה טכנית זה לחלוטין נכון, אבל מבחינה גרפית אני חושב שהדבר שבעיקר מבלבל זה שיש הרבה חצים סביב כל נקודה וזה קצת מבלבל מה מגיע מאיפה. יכול להיות שהשיפור שהתרשים צריך זה חצים ברורים יותר - גם עבים ובולטים יותר, וגם כאלו שבאופן גרפי ברור בהם אינטואיטיבית מה ההתחלה ומה הסוף (דוגמה לחץ מאוד ברור לדעתי). מבחינתי, אגב, קח את הזמן זה בהחלט לא דחוף. כך או אחרת - כל הכבוד על היזמה איש השום (Theshumai) - שיחה 23:32, 6 ביולי 2020 (IDT)
ראיתי שהעבודה שם אכן נמשכת, ובאופן משמעותי, אך במרווחי זמן של למעלה משנה. בהתאם, וברוח הנחיות {{בעבודה מתמשכת}}, הסרתי את התבנית. יום נעים, ידידיה צבאן • שיחה • י"ד בתמוז ה'תש"ף • 08:50, 6 ביולי 2020 (IDT)
גם אם לא היה נמחק אין לי הרבה זמן פנוי בתקופה הקרובה. בר 👻 שיחה 18:29, 12 ביולי 2020 (IDT)
דניאל גרינברג (דוגמנית)
שים לב לשחזורים שלך אתה מוסיף מידע לא נכון ורכילות.. פעם הבאה שאתה משחזר מידע של עורך אחר שים לב למה אתה משחזר. King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:59, 17 ביולי 2020 (IDT)
King G.A למיטב ידיעתי לא החזרתי מידע לא נכון. כמו כן מה שאתה קורא לו רכילות בעיני מידע רלוונטי. המקום לדון על כך הוא דף השיחה. בר 👻 שיחה 01:01, 17 ביולי 2020 (IDT)
King G.A מבקש שתשיב את המצב לקדמותו ותפתח דיון כמקובל. בר 👻 שיחה 01:02, 17 ביולי 2020 (IDT)
אני לא פותח על כך דיון זה מידע שהוא רכילות והתוספת על הסדרה ללא שום מקור באמת זה כל כך בדיחה שזה אפילו לא רציני. King G.A - נא התנהגו בהתאם 01:03, 17 ביולי 2020 (IDT)
King G.A אני מצטער שזה בדיחה ולא רציני בעיניך, אך אלו הכללים שעלייך לכבד. בר 👻 שיחה 01:05, 17 ביולי 2020 (IDT)
King G.A אני מברך על ההתפתחות החיובית אך זו רק חצי עבודה. כעת נותר שתשיב לגרסה הוותיקה עד אשר יתקבל קונצנזוס התומך בדעתך. בר 👻 שיחה 01:11, 17 ביולי 2020 (IDT)
אתה מוזמן לשחזר זאת, אך התוספת של השיר שלנו שהיא ללא מקור לא תהיה בערך בשל אי מקור והערה מיותרת, ולא לא מצאתי לכך מקור. King G.A - נא התנהגו בהתאם 01:15, 17 ביולי 2020 (IDT)
היי, מוזמן בבקשה לרשום את הנוסח הסופי של ההצעה שלך על מנת שניתן יהיה להתחיל בהצבעה. תודה המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:17, 20 ביולי 2020 (IDT)
שלום בר, הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "סוני קלאסיקל רקורדס" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.
נראה שנפסקה העבודה, על-כן הסרתי התבנית. תוכל להוסיף תבנית תחזוקת ערכים אם הינך רואה בכך צורך. בברכה, ידידיה צבאן • שיחה • ט"ו באב ה'תש"ף • 02:24, 5 באוגוסט 2020 (IDT)
היי משתמש:בר, מבקש שתסיר את בקשתך לחסימה. נגררתי שלא בטובתי למלחמת עריכה. בסוף השארתי את הערך כמו שהוא אך עם תבנית עריכה. שמואל בורג - שיחה 00:23, 14 בספטמבר 2020 (IDT)
היי שמואל, אני מעריך את העובדה שפנית להידברות. באתי להסיר את הבקשה אך ביקורת הקדים אותי ב-50 שניות. בר 👻 שיחה 11:03, 14 בספטמבר 2020 (IDT)
עריכה שלך
אנא התבונן בעריכה ותחשוב אם התכוונת לתוצאה. --Yoavd • שיחה 09:38, 16 בספטמבר 2020 (IDT)
Yoavd כמו שתוכל לראות פה תיקנתי עוד באותו הרגע. מדובר בשחזור השחתה שהסתבך. אנונימי השחית, תוך זמן קצר אנונימי אחר שיחזר אותו ואני בטעות שיחזרתי את האנונימי שתיקן. בר 👻 שיחה 11:04, 16 בספטמבר 2020 (IDT)
את זה הבנתי כמובן גם לבד. הנקודה היא להשקיע עוד חמש שניות ולראות בבדיקת שינויים אם לא קלקלת. --Yoavd • שיחה 20:01, 17 בספטמבר 2020 (IDT)
מתברר שגם אני בן אדם. בר 👻 שיחה 14:03, 18 בספטמבר 2020 (IDT)
We sent you an e-mail
Hello בר,
Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.
שים לב שחלק מהקטגוריות מקושרות לויקינתונים ויש לעשות את השינוי בהתאם טרם בקשת המחיקה. HiyoriX • שיחה • חציל-צילון • 21:29, 30 בספטמבר 2020 (IDT)
לקחתי לתשומת ליבי. בר 👻 שיחה 21:31, 30 בספטמבר 2020 (IDT)
תויגתי בטעות
היי, תייגת אותי בטעות במקום את המשתמש שבאמת פתח את הבירור (ככל הנראה כי הוא תייג אותי שם וחשבת שזאת חתימתי...) הכל מעולה בכל אופן רק פשוט שתשים לב:) Ori115511 - שיחה 22:53, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
Ori115511 אכן. מצטער, שמתי לב רק אחרי שההודעה כבר נשלחה. בר 👻 שיחה 23:06, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
תעבירו את זה הלאה
תעבירו את זה הלאה
סיבת העיטור: על תרומת הרבה בויקיפדיה. לכבוד תרומתך בכתיבת ערכים ועריכתם, ולתפארת מדינת ישראל!. העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
לפי דעתי, לא נדרשת ממך השקעה נוספת. על מנת לשתף ערך שלך בתחרות, כל מה שנדרש הוא לרשום אותו במסלול העצמאי ולהוסיף לו את התבנית הרלבנטית ({{ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת/תחרות כתיבת ערכים 2020/תבנית}}), עד לסיום התחרות.
מאחלים לך המון הצלחה! שבוע טוב! הלילה מסתיימת התחרות! Ovedc • שיחה 09:50, 18 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה Ovedc, צירפתי. בר 👻 שיחה 09:55, 18 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתךבדף ויקיפדיה:בירורים. הסיבה לכך היא: לא מקובל, וחריג שמוחקים דבריו של מישהו אחר שאינם דברי נאצה. אין זה בסמכותו של אף משתמש ומנוגד לכללים ורוחה של הוויקיפדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, שנילי - שיחה 23:40, 20 באוקטובר 2020 (IDT)
שנילי אין לי מושג על מה אתה מדבר. בר 👻 שיחה 23:41, 20 באוקטובר 2020 (IDT)
לגמרי בטעות, אפילו לא שמתי לב. כנראה נלחץ בשוגג מדף המעקב שלי כי כלל לא המשכתי לעקוב אחר התפתחות הדיון, כולל התגובה הזאת. בר 👻 שיחה 23:45, 20 באוקטובר 2020 (IDT)
Daliask סיימתי בינתיים ובקרוב לא יהיה לי זמן להמשיך, אתה יכול להמשיך מכאן:) בר 👻 שיחה 14:24, 12 בנובמבר 2020 (IST)
הסהרה הספרדית
שלום בר, הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "הסהרה הספרדית" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.
בברכה, ידידיה צבאן • שיחה • ה' בכסלו ה'תשפ"א • 23:22, 21 בנובמבר 2020 (IST)
שוב שלום!
ראיתי שהעברת את הערך לטיוטה, וכך הוא נותר שם מספר חודשים. היות שבינתיים היא לא נערכה הסרתי ממנה את התבנית. אגב הוא די יפה, גם אם לא בשל למרחב הערכים. בהצלחה בכל, ידידיה צבאן • שיחה • י' באדר ה'תשפ"א • 01:04, 22 בפברואר 2021 (IST)
אמיר השכל
היי בר, מחקת מהערך את כל הקטע על חלקו במחאת 2020 והשארת רק את הקטע עד 2020. אני מניח שזה בטעות כי למה למחוק, ואשחזר את הערך. אם זה לא בטעות בבקשה אל תמחוק שוב, תעלה את הנושא לדיון השיחה. PelicanTwo - שיחה 16:59, 24 בנובמבר 2020 (IST)
לא בטעות ועל כן דווקא הצעד הנכון הוא להחזיר לגרסה יציבה. הפירוט העודף שם הוא חסר כל פרופורציה. בר 👻 שיחה 18:45, 24 בנובמבר 2020 (IST)
שלום, איך אתה יודע שזה צלב ברזל מדרגה שניה? ―מאגמה (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
היי, ראשית, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. לשאלתך, אני לא יודע בוודאות לכן הוספתי תבנית {{הבהרה}}, אבל זה הרבה יותר סביר מאשר דרגה ראשונה. בר 👻 שיחה 12:51, 15 בדצמבר 2020 (IST)
אני חושב שצריך להיזהר מלכתוב דברים שמבוססים על ספוקלציה כי אנחנו יכולים לשנות דברים שיחשבו לאמיתות בעיני אחרים אך אינם מבוססות על הוכחה. כמו כן למה פחות סביר שזה יהיה דרגה ראשונה?--מאגמה - שיחה 19:24, 16 בדצמבר 2020 (IST)
זאת לא ספקולציה, כך מוצג באתר הצנחנים. אני עדיין מתייחס לכך בחשדנות, ולכן ביקשתי הבהרה, אבל עקרונית יש סימוכין לכך. לשאלתך, דרגה ראשונה הרבה יותר נדיר מאשר דרגה שנייה, אז גם מבחינה סטטיסטית זה יותר הגיוני. מה גם שבשום מקום לא כתוב למה הוא קיבל את העיטור, ואם העיטור היה מדרגה ראשונה אז זה היה צריך להיות על אירוע רציני למדי. בר 👻 שיחה 20:16, 16 בדצמבר 2020 (IST)
תגיד מה עשית עם הערך שכתבתי למבורגיני וננו מי מחק אותו?!!!!!!! יהונתן חזי - דברו איתי 18:42, 9 בינואר 2021 (IST)
תגיד למה מחקת אותו מה הבעיה שהוא יהיה ערך מורחב???? ופעם הבאה מודעים לפני שינוי כזה! יהונתן חזי - דברו איתי 18:46, 9 בינואר 2021 (IST)
א. סימן שאלה/קריאה אחד מספיק בהחלט. ב. נימקתי שם: "אוחד ב-2017 לאחר דיון. לא התקיים דיון פיצול". אם אתה רוצה לפצל מחדש תצטרך לפתוח בדיון קודם, ואני בספק שתהיה הסכמה לכך כי נמכרו ממנה רק 3 יחידות. בר 👻 שיחה 19:10, 9 בינואר 2021 (IST)
א. תיקנתי את שם השיחה ב. איפה אני יכול לפתוח דיון ג. זה ערך מורחב מה הבעיה בזה ד. נכון שלמבורגיני וננו היא שייכת ללמבורגיני אוונטאדור אבל אני חושב שבכל זאת צריך ערך בנפרד כי היא שונה ממנה מאוד. בברכה יהונתן חזי - דברו איתי 19:15, 9 בינואר 2021 (IST)
כמו שפתחת דיון בדף השיחה של פרארי קליפורניה T, יש לעשות את אותו הדבר גם בערך הנוכחי. אני לא חושב שיש טעם לפצל כי רכב שנמכרו ממנו רק 3 יחידות הוא חסר חשיבות. על כל פנים, חסרים לנו כל כך הרבה ערכים על מכוניות, חלקן מפורסמות ביותר, למה אתה הולך דווקא על מקרי הקצה האלה? בר 👻 שיחה 19:28, 9 בינואר 2021 (IST)
אז מה אם נמכרו ממנו רק 3 יחידות זה לא אומר שאין חשיבות. וגם נמכרו ממנו רק 3 יחידות כי זה היה מהדורה מוגבלת ומאד יקרה! יהונתן חזי - דברו איתי 19:33, 9 בינואר 2021 (IST)
בר אתה מוכן לענות לי בדיון על הלמבורגיני וננו?! י.ח - דברו איתי - ערכים שכתבתי 22:05, 10 בינואר 2021 (IST)
מה שקורה בוויקיפדיה האנגלית לא רלוונטי לוויקיפדיה העברית. לא צריך להעתיק לכאן את השגיאות שלהם. בר 👻 שיחה 16:02, 11 בינואר 2021 (IST)
אין זה מן הנימוס להניח תבנית חשיבות בערך יום לאחר שהתחיל להיכתב. --Yoavd • שיחה 12:14, 11 בינואר 2021 (IST)
העריכה הזו איננה מקובלת. אינך יכול למחוק תבנית בעבודה של מי שהתחיל לכתוב ערך, יומיים לאחר תחילת הכתיבה. --Yoavd • שיחה 12:16, 11 בינואר 2021 (IST)
לא הסרתי תבנית "בעבודה" אלא שחזרתי עריכה אחת אחורה (כ-7,000 בתים) שבתוכה נבלעה כנראה גם תבנית בעבודה. ואם כבר זו עבודה שלי, הוא פשוט העתיק מה שאני כתבתי בערך אחד לתוך הערך השני. זה נקרא פיצול, והיה עליו לקיים על כך דיון קודם. במקרה הזה הפיצול הוא גם לא הגיוני. בר 👻 שיחה 15:58, 11 בינואר 2021 (IST)
הבנתי! י.ח - דברו איתי - ערכים שכתבתי 16:52, 11 בינואר 2021 (IST)
שבוע טוב,
ראיתי שהצבעת נגד חשיבות לערך בשביל הנשמה.
ביום שישי דיברתי עם אחד ממקימי הפרויקט, והוא אמר לי שהחוברות מחולקות בתפוצה של 45-90 אלף עותקים בשנה (ולפי המדיניות יש חשיבות אם "הספר נמכר בלמעלה מעשרת אלפים עותקים").
אני מכיר את העמותה מכמה מקומות ויש לי מספר חוברות שלהם בבית.
אני חושב שלעמותה יש חשיבות (ואפילו משרד החינוך מכיר בה ומחלק עותקים שלה בבתי הספר הממ"ד).
אני אשמח אם תשקול מחדש את הצבעתך.
ישר כח!
נ.ב. אם אתה רואה את ההודעה אחרי יום ראשון ב3:00 היא כבר לא רלוונטית. מושך בשבט • שיחה • י"ח בשבט ה'תשפ"א • 19:06, 30 בינואר 2021 (IST)
ציד אריות
בוקר טוב,
בהמשך לדיון ההמלצה על הערך פרשת האריה ססיל והצעתך לכתוב את הערך "ציד אריות", אני תוהה אם תרצה לכתוב את הערך. בסך הכל מדובר בנושא מעניין עם היסטוריה רחוקה שהולכת עמוק לתוך העת העתיקה ויש לה מופעים גם בימינו אנו. גילגמש • שיחה 09:55, 12 בפברואר 2021 (IST)
זה בהחלט נושא מעניין אך לא אוכל לקחת את זה על עצמי בזמן הקרוב. בר 👻 שיחה 23:11, 14 בפברואר 2021 (IST)
מדליית זהב עבורך!
על כתיבה של קרוב ל-200 ערכים!צל"ש בברכה רבה דזרט • שיחה 10:56, 7 במרץ 2021 (IST)
לילה טוב בר! פתחתי מיזם בנושא מכוניות ואני מזמין אותך לכתוב במסגרת המיזם ערכים על מכוניות. אשמח מאוד שתצטרף. (יש רשימה במיזם של רעיונות להכחלה אשמח שתוסיף שם כמה ערכים שלא הספקתי להוסיף). בברכה י.ח • דברו איתי! • נ.נ.נ.נ.מ • ה' בניסן ה'תשפ"א • 21:00, 18 במרץ 2021 (IST)
אלה טלסקופית
שלום! כיצד אלה זו שונה מאלה משטרתית רגילה? במה היא מיקרוסקופית? עמיחי • שיחה 21:38, 26 במאי 2021 (IDT)
היי עמיחי. טלסקופית לא מיקרוסקופית. היא נשלפת ומתארכת במיוחד ביחס לצורתה המכונסת. באופן שמזכיר חלק מטלסקופים. בר 👻 שיחה 21:44, 26 במאי 2021 (IDT)
תודה! מה המקור לכך שכך היא נקראת? עמיחי • שיחה 23:15, 26 במאי 2021 (IDT)
אני מכיר אותה בשם זה, אך האמת לא בדקתי לעומק. בערך האנגלי ניתנו השמות הבאים: collapsible baton, telescopic [or telescoping] baton, tactical baton, spring cosh, ASP, Extendable, or extendo. בר 👻 שיחה 23:21, 26 במאי 2021 (IDT)
כוכב בשבילך!
הכוכב המקורי
אני זוכר.ת אותך עוד מלפני שנתיים, כשתיקנת עריכה שלי, וכבר אז עשית עריכות עם מלא מחשבה ביקורתית מאחוריהן. אני מעריכ.ה את הגישה שלך. 💛🤍שוקו מוקה💜🖤 - שיחה 22:43, 7 ביולי 2021 (IDT)
המון תודה!
שאלה
מילא שקיבלת מייל, אבל האם תשחזר גם את עריכתו של דוד שי בערך "בצלם"? דגש - שיחה 19:47, 25 ביולי 2021 (IDT)
מסיבה לא ברורה הקמת מהומה בערך אחד כדי להדגיש עמדה בערך אחר, ולכן שחזרתי. הפניתי אותך לדף השיחה מבלי שהיה לי רצון להשפיע על הכרעת הדיון. היות שחזרת על העריכה מבלי שהתקבל רוב בדף השיחה, כתבתי גם שם. בר 👻 שיחה 12:27, 30 ביולי 2021 (IDT)
מהומה? תמכתי בהסרה משני הערכים. להזכירך, לא נימקת מאומה ("נא לדון בדף שיחה" אינו נימוק, משום שאני יכול לבטל כל עריכה בנימוק הזה – וזה בניגוד לויקיפדיה:היו נועזים בעריכת ערכים) – וחיכיתי שלושה ימים וכלל לא הגבת. על איזו מהומה אתה מדבר?
הנימוק שלי היה שאין צורך לתייג כ"קיצוני" את התנועה, משום שעדיף לתת לקורא להסיק את המסקנות מעמדותיה, ובהתאם לעריכה בערך "בצלם". לנימוק הזה לא התייחסת – לא אז ולא עכשיו, לא כאן ולא בשום דף שיחה. דגש - שיחה 13:17, 30 ביולי 2021 (IDT)
כמו שזה נראה, העריכה שלך נועדה "להחזיר" לויקיפד אחר, בגלל מחלוקת בערך אחר. לכן השבתי את הסדר על קנו וביקשתי שהדיון בניכם יתנהל בדף השיחה. אכן לא נימקתי מעבר לכך ובכלל לא רציתי להשתתף בדיון. בר 👻 שיחה 13:49, 30 ביולי 2021 (IDT)
אתה כנראה מתקשה בהבנה: לא הייתה מחלוקת בערך אחר --- אני תמכתי ותומך בעריכה של דוד בערך האחר, ודוד שי תמך בעריכתי בערך הזה. אתה בעצם מודה שלא היה לך כל נימוק לעריכה שלך, אלא התערבת משיקולי אדמיניסטרציה, בלא סמכות, ועכשיו נראה שגם בתפישה מוטעית של המציאות. דגש - שיחה 13:54, 30 ביולי 2021 (IDT)
לנוכח התגובה הרגזנית והמתחכמת שלך, נראה שעשיתי רק טוב. בר 👻 שיחה 13:59, 30 ביולי 2021 (IDT)
מעולה. בירוקרטים, דרך הפעולה הזאת מקובלת עליכם? דגש - שיחה 14:08, 30 ביולי 2021 (IDT)
שלום בר, הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "הטסלה רודסטר של אילון מאסק" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.
בדוק בבקשה את עריכתך זו. שים לב שהיא הסירה קטע שלם, וזאת ללא כל כוונה. התקלה נובעת מבג בצ'קטי, שתוקן רק עכשיו. לא נראה שהקטע שעריכתך מחקה ללא כוונה הוחזר לערך, כלומר לא נראה שהתקלה תוקנה. בדוק בבקשה מה נכון לעשות, ותקן מה שהתקלקל.
נראה שלא ביצעת "השוואת שינויים" לפני השמירה, ולכן לא שמת לב לתקלה. אנא הקפד אחרי כל הפעלה של צ'קטי לבצע השוואת שינויים ולוודא שאין תקלות.
יצרת ערך, תודה על כך. ערכת אותו ב-14, ב-15 וקצת ב-22. בכל הזמן הזה השארת {{בעבודה}} ואף שחזרת פרק שנוי במחלוקת שהוסר ללא התנגשות. נא להסיר את {{בעבודה}} עם סיום עיקר העבודה. גפן אקורד - שיחה 14:20, 22 במרץ 2022 (IST)
ממילא אינך מכבד את התבנית, אז אין שום היגיון בבקשה שלך. בר 👻 שיחה 00:46, 23 במרץ 2022 (IST)
ההגיון הוא שבלי תבנית תצטרך לקבל את דעת הרוב ולא תוכל לשחזר רק בגללה. אתה בכוונה משתמש בתבנית כדי להשאיר תוכן שנוי במחלוקת? גפן אקורד - שיחה 02:20, 23 במרץ 2022 (IST)
נראה שאתה מתקשה בספירה. בר 👻 שיחה 02:27, 23 במרץ 2022 (IST)
אז ממה אתה מפחד? תסיר את התבנית. גפן אקורד - שיחה 02:30, 23 במרץ 2022 (IST)
אתה באמת לא מבין את הכללים או רק עושה את עצמך? בר 👻 שיחה 15:17, 23 במרץ 2022 (IST)
העתקת דיונים
שלום בר.
הפרקטיקה הזאת לא טובה. אתה מעתיק דיון מהמזנון בלי לכתוב בדף השיחה שמדובר בהעתקה. זאת פעולה שיכולה להטעות.
דבר שני, מי שיתקל בדיון אחד לא ידע שיש עוד דיונים מקבילים וכך עלול לצא מצב שמשתמש א טוען משהו אחד בדף A, משתמש ב טוען משהו שני בדף B ובכלל הטענה של משתמש ג בדף C עונה על הקושיות של שניהם.
הדרך הנכונה יותר היא לכתוב בדף השיחה ששמו של הערך הועבר על פי דיון במזנון ולקשר אליו. נראה לי שנכון למחוק את דפי השיחה האלו. דגש - שיחה 20:17, 5 באפריל 2022 (IDT)
ציינתי בתקציר העריכה שזו העברה מהמזנון. בר 👻 שיחה 20:18, 5 באפריל 2022 (IDT)
ולכן? הסברתי לך את הבעייתיות בהעתקת דיון אחד לארבעה מקומות במקביל. דגש - שיחה 20:20, 5 באפריל 2022 (IDT)
לא רואה איך הקישור למזנון יעזור, בשלב מסוים הדיון יאורכב והקישור לא יהיה רלוונטי. בר 👻 שיחה 20:22, 5 באפריל 2022 (IDT)
לא חייבים לקשר, אפשר לכתוב שזה על פי דיון במזנון. מאחר שהמזנון מאורכב בסדר כרונולוגי, לא מסובך יהיה למצוא את הדיונים ממרץ–אפריל 2022. דגש - שיחה 20:25, 5 באפריל 2022 (IDT)
{{חזרה על עריכה|תקרית הסטירה של ויל סמית'–כריס רוק}} גפן אקורד - שיחה 16:07, 27 באפריל 2022 (IDT)
כל הקטעים שהחזרת נוספו בשבועיים האחרונים ולכולם התנגדו עם נימוקים. החזרתם היא מלחמת עריכה. גפן אקורד - שיחה 16:07, 27 באפריל 2022 (IDT)
גפן אקורד הסתכלתי ואני לא רואה היכן אמרת משהו לבר לפני שהנחת את התבנית. נימקת את העריכה האחרונה שהחזירה את הערך למצבו ללא 10k הבתים, ואני לא רואה היכן בר חזר על העריכה הזאת. התבנית מיועדת למשתמשים חדשים או אנונימים, וגם אז רק במקרה של השחתה. עדיף שתסיר אותה מכאן, ופשוט תפנה לבר באופן ענייני במידה ויש לך חוסר הסכמה עימו לגבי עריכה. מתייג את Dovno (כנציג הבירוקרטים) רק למקרה ש... נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 16:43, 27 באפריל 2022 (IDT)
גפן, עדיף בלי התבנית הזאת. בר, אכן אין להשיב תוכן טרי שהובעה לו התנגדות ללא דיון מסודר. דגש - שיחה 16:48, 27 באפריל 2022 (IDT)
שדרוג ערכים קיימים
צצת לי מספר פעמים ברשימת המעקב או מקומות אחרים תוך כדי שאתה משדרג ערכים קיימים ומשקיע מחשבה בהעלאת איכות התוכן – מהפעולות החשובות במיזם לדעתי. על כך תודה וכל הכבוד איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 10:54, 4 במאי 2022 (IDT)
תודה רבה לך, אני מעריך זאת מאוד . בר 👻 שיחה 14:15, 4 במאי 2022 (IDT)
וק:במ
דבריך שם חורגים מכללי הקהילה. אין לכנות משתמש אחר כאן באתר "טרול". הסרתי את הכינויים הללו. מקווה שזה לא יחזור על עצמו, לא משנה עד כמה אתה לא מחבב את הצד השני. בברכה, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 18:37, 8 במאי 2022 (IDT)
ברק, כנראה כתבת פה בטעות, היות שלא כיניתי אף אחד טרול. בר 👻 שיחה 19:05, 8 במאי 2022 (IDT)
לא מכיר את טיב היחסים ביניכם, זה גם לא מעניין אותי (מתנצל). לא ראיתי הכוונה אישית במשפט הזה, ואכן טעיתי כשהסתרתי אותו. בכל אופן אני מציע, בלי שום קשר, לחדול בשימוש במילה טרול באופן כללי באתר - גם אם זה לא מכוון למשתמש ספציפי. לפני התנגשות: תוספת הכסת"ח לא עובדת עליי. ברור לי שנרמז כאן הכוונה למשתמש מסוים בצד הוויכוח. לכן גם הסתרתי תגובה זו. בכול מקרה, לא אתווכח איתך לגבי פגיעתך מהמשפט הזה. אני כן אבקש מבר לשים לב לא להשתמש במילה הזאת בכלל, זו מילה מאוד לא נעימה ובעלת קונטציה מאוד שלילית. אפשר לא לאהוב את הצד השני, וגם לכבד אותו. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 19:56, 8 במאי 2022 (IDT)
(נכתב לפני שברק הוסיף את "לפני התנגשות":) מתפקידך לטפל במפרי כללי התנהגות, גם כאלה שלא מעניינים אותך וגם כאלה שמקבלים גיבוי ממפעילים, לא להתמם ולא להסיר בקשות ולהכשיר שרצים כמו "נואל". כבר הבנתי שאתה נחוש לרוקן את דף הבקשות ממפעילים, בחצי מהפעמים עד עכשיו שהסרת בקשה שלי ופסלת אותה, מפעיל אחר מילא אותה והוכיח בכך ששיקול הדעת שלך לקוי. אולי יהיה צדק וזה יקרה שוב. גפן אקורד - שיחה 19:59, 8 במאי 2022 (IDT)
אינך צריך להסביר לי מה הוא תפקידי באתר. הבקשות שלך לרוב לא מפרות את כללי הקהילה. אני לא מתכוון לדון על זה בדף שיחתו של בר. אם אינך סבור משיקול דעתי, אתה מוזמן לפתוח עליי דיון בבירורים או הצבעה להסרת הרשאותיי. איני נחוש לרוקן אף דף. זכורה לי פעם אחת ששגיתי כשהסרתי בקשה שלך, אתה אכן צודק. אני גם יודע לעמוד על הטעויות שלי ולנסות לתקנן בעתיד - לומדים באתר דברים חדשים כל יום. במקרה הזה, לאחר שקראתי את תגובתו של בורה בדף הצבעת המחיקה, ולאחר שקראתי את תגובותיהם של שאר המפעילים שהיו מעורבים בדיון (חמישה מפעילים לדעתי) הגעתי לאותה המסקנה - יתכן שהיא שגויה בעיניך וזה בסדר, אנשים שונים - דעות שונות. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 20:05, 8 במאי 2022 (IDT)
המפעילים המעורבים היו... מעורבים. מפעיל אחד שהגיב ישר "שניכם לא בסדר" (קל ונוח ורדוד), יואב שאני מנוע מלהגיב על התנהלותו עקב הבטחתי בבירורים, יונה ותאו שבורה כיתב אישית. גפן אקורד - שיחה 20:10, 8 במאי 2022 (IDT)
שקר. בשום שלב בדיון לא קראתי כתבתי שגפן אקורד טרול. אפילו לא הזכרתי אותו. העובדה שהוא ייחס לעצמו את הכינוי טרול מיותרת, ועלולה להשרות תחושה כי על ראש הגנב בוער הכובע. אני לא מאמין בדרך זו. פרשנותו שגויה ולא אתן שישימו מילים בפי, ראוי שיתנצל. בר 👻 שיחה 20:46, 8 במאי 2022 (IDT)
בר, אין מה להיתמם. יש פה שתי אפשרויות: או שכתבת הערה כללית שבכלל לא קשורה לאף אחד מהצדדים ואז היא היתה מיותרת לחלוטין ומתסיסה ללא כל מטרה פרודקטיבית או רלוונטיות לאותו הדיון המסויים, או שרמזת (די בגלוי) שלדעתך אחד ממשתתפי הדיון הוא טרול (בלי לכתוב מי זה מי). כך או כך, תגובתך זו לא היתה ראויה - או גרימת מהומה לשם מהומה, או הפרת כללי ההתנהגות מול משתמשים בקהילה. נא לא לחזור על כך (לא משנה איזו מאפשרויות אלו היתה הנכונה). Dovno - שיחה 21:57, 8 במאי 2022 (IDT)
אני דוחה בשאט נפש את הפרשנות הזאת. אף אחת מהאפשרויות שהצגת אינה נכונה, ולא אתה זה שתקבע מה מיותר לומר ומה לא. אמירתי ערכית, נכונה וחשובה. יהי רצון שהמפעילים יחשבו עליה היטב לפני כל חסימה. לפיכך היא בהחלט פרודוקטיבית, מה שלא ניתן לומר על החגיגה שפתחתם בדף שיחתי. בר 👻 שיחה 22:24, 8 במאי 2022 (IDT)
מוזמן להציג פרשנות משלך המסבירה מדוע אמירה ערכית נכונה וחשובה זו היתה רלוונטית בתוך אותו דיון מסויים בדף הבקשות ממפעילים, בלי שהיא מרמזת לאף אחד מהצדדים באותו הדיון. Dovno - שיחה 00:26, 9 במאי 2022 (IDT)
כבר השבתי על חשיבות הדברים בכל דיון חסימה, ובפרט בדיון זה. אתה יכול להסכים איתם או להתנגד אליהם, אבל אינך רשאי לשתול מילים בפי. לאור התקפותיו והאשמותיו של גפן נגד המפעילים, אני מבין את הצורך שלך להראות שאתה מטפל בתלונותיו הרבות, ולא רק בתלונות הרבות נגדו. אבל תלונות שווא מוטב לסנן, ובמיוחד תלונה זו. אני רואה בה שטות מופרכת שמעתה והלאה לא תזכה ממני להתייחסות. בר 👻 שיחה 17:41, 9 במאי 2022 (IDT)
התגובה שלך, עליה התלונן אקורד מגעילה. התוספת "בלי להתייחס לנפשות הפועלות" שהדבקת לה אינה אלא כסת"ח עלוב. תגובה כזו אכן היה ראוי למחוק, ויפה עשה ברק. ⟨ תוכן הוסתר ⟩קיפודנחש 20:40, 9 במאי 2022 (IDT)
אני שמח שהבודקים והבירוקרטים תפסו את אקורד, וחסמו ללא הגבלת זמן אותו ואת הבובות שלו. אמנם באיחור, אך מוטב מאוחר מאשר אף פעם. בר 👻 שיחה 21:31, 29 במאי 2022 (IDT)
ברוך השב!
ברוך שובך! מקווה שאתה כאן כדי להישאר כובש המלפפונים • שיחה 21:39, 29 במאי 2022 (IDT)
ברוך שובך בר! אקסינו - שיחה 22:34, 29 במאי 2022 (IDT)
טוב לראות שחזרת ארז האורז • שיחה 23:15, 29 במאי 2022 (IDT)
תודה רבה לכולכם בר 👻 שיחה 06:59, 30 במאי 2022 (IDT)
אהלן,
תודה על הערך!:)
עשיתי הגהה קלה, וטיפה עריכה, ואני חייב לשמור את זה כעת. אז תוסיף את העריכה האחרונה שלך על העריכה שנשמרה כעת. מצטער על הדריסה. אלדד • שיחה 01:56, 22 ביוני 2022 (IDT)
אין בעיה. תודה רבה. בר 👻 שיחה 01:57, 22 ביוני 2022 (IDT)
קישור קומבינציה לערך מתמטי
אתה באמת סבור שכל מקום שמופיע המילה קומבינציה, צריך להפוך את זה להפניה לקומבינציה שמדבר על מושג מתמטי מעולם הקומבינטוריקה? אינג.יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:17, 23 ביוני 2022 (IDT)
לא, תוכל לראות שעל ערכים רבים דילגתי. אם מוזכרת קומבינציה במשמעות של צירוף, אני לא רואה פגם בקישור מתאים, גם כשהערך לא עוסק בנושא מתמטי. לכן הביטול שלך בערך רובוטריקים היה מוצדק, אבל עדיף היה להשאיר בערכים גנטיקה וטרנסג'נדר. בר 👻 שיחה 12:50, 23 ביוני 2022 (IDT)
למושג קומבינציה במתמטיקה יש משמעות מתמטית והיא לא מתאימה במשמעות שלה לשימוש יום יומי במילה, בערכים מדעיים השארתי הפניה למרות שלא בכל מקום זה נראה לי מתאים.
ספציפית לדוגמאות שהבאת:
בערך טרנסג'נדר המשפט הוא "באמצעות צירוף לא ידוע עדיין של גנטיקה, הורמונים ותנאי הסביבה" המשמעות היא לא שזה אחד הצירופים האפשריים של האיברים בקבוצה {גנטיקה, הורמונים, תנאי סביביה} אלא שיש תנאים מסויימים בגנטיקה ותנאים מסויימים בהורמונים ותנאים מסויימים בתנאי סביבה שגורמים לזה.
גם בגנטיקה זו לא בדיוק המשמעות למרות ששם עוד אפשר להבין את ההפניה הזו. אינג.יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:50, 26 ביוני 2022 (IDT)
בערך טרנסג'נדר קראתי את "צירוף לא ידוע עדיין של גנטיקה" במשמעות של צירוף גנים. המשך המשפט מבהיר כמובן שהמשמעות שונה. בר 👻 שיחה 15:03, 26 ביוני 2022 (IDT)
שלום בר, תודה על עזרתך בהטמעת הדו"ח החשוב. לדעתי יש לו משמעות גדולה, והמידע הזה צריך להופיע בעוד מקומות. האם תרצה לעזור לי להטמיע אותו בעוד ערכים רלוונטיים? אולי בערכים על מנגנוני הביטחון הפלסטיניים שמבצעים את העינויים והרצח? תודה רבה, מגבל - שיחה 16:38, 20 ביולי 2022 (IDT)
האם אתה מתרגם את הערך דוד יוסף עזרא - David Joseph Ezra במסגרת מיזם לטיפול דחוף? אם כן חבל שלא הסרת אותו מהרשימה לפני שהתחלת לעבוד עליו. - Crocodile2020 • שיחה 01:48, 28 ביולי 2022 (IDT)
מזל טוב ליום ההולדת . דני Danny-w - שיחה 15:49, 1 באוגוסט 2022 (IDT)
תודה
תודה בר על התגובה שלך בנוגע לבקשה לחסום אותי. הופתעתי לגלות את זה באיחור בכלל. כמו בדוגמה שלבלוב צירף בעצמו, אני עומד מאחורי הדברים שכתבתי בפעם הקודמת שזה קרה, הוא מבקש לחסום אנשים מבלי ליצור איתם כלל אינטראקציה. זאת התנהגות בריונית ורעילה לעריכה בויקיפדיה. וזה ניצול לרעה של המערכת. תודה שבחרת לכתוב ולהגן עליי מהתנהגות כזאת. – אסף Sokuya 20:11, 2 באוגוסט 2022 (IDT)
שאלה לגבי תיזמון
שלום בר, הערך "מבצע עלות השחר" נוצר על ידך בשעה 16:41, 5 באוגוסט 2022. בערך נרשם שהמבצע החל באותו תאריך בשעה 16:16. תוכל להסביר כיצד ידעת על המבצע? Tsabarn - שיחה 09:24, 6 באוגוסט 2022 (IDT)
אם השעות שציינת נכונות, הערך עלה 25 דקות אחרי שהחל המבצע. עם פרסום שמו הרשמי, יצרתי את הדף. לא הבנתי מה הבעיה. בר 👻 שיחה 14:47, 6 באוגוסט 2022 (IDT)
הנחת כוונות טובות
בדף השיחה של הדגל הפלסטיני, לפי בקשתי מגבל ביקש מעורכים נוספים שתומכים בעמדתו, לנמק את הסיבות שבגינן יש להוסיף את הביטוי המפורש "דגל אשף". במידה והיה מגבל מתייג בזמן שאנחנו עומדים לקראת הצבעה או ספירת ראשים - היית צודק במאת האחוזים. אבל בעיני, במקרה זה ברור היה שמגבל מנסה למצוא תומכים נוספים שיוכלו לנמק. כיוון שזו הדרישה העיקרית שניתנה מצדנו (הבירוקרטים) כדי להתקדם בסוגיה זו, שההצבעה לא הצליחה להכריע.
אבקש ממך, גם אם יש דם רע ודוגמאות עבר, להשתדל לבוא כמה שיותר נקי מרעשי רקע ותפיסות מוקדמות כלפי ברי הפלוגתא שלך. זה יסייע לנהל דיון ענייני יותר, ונעים יותר לכולם. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 12:20, 21 באוגוסט 2022 (IDT)
פלסטינים
ההגדרה בערך היא "פלסטינים הוא הכינוי שניתן לאוכלוסייה שמוצאה באוכלוסייה הערבית שגרה בשטחי המנדט הבריטי על ארץ ישראל המערבית". ההגדרה הזאת הסתננה לערך מתח לרדאר לפני 3 וחצי חודשים והפכה את ההגדרה שבגרסה היציבה. הבאת לביטול המחלוקת שפתחתי, אני לא אפתח עוד מחלוקת אבל ההגדרה הזאת לא יכולה להישאר, אז בבקשה תעשה זאת אתה. La Nave Partirà (תיקון תקלדות יתקבל בתודה)💚 12:37, 22 באוגוסט 2022 (IDT)
את פתחת במחלקות כי לדעתך "ההגדרה הזאת לא יכולה להישאר". איני יכול לייצג אותך ולנהל את הדיון במקומך. אם תצטרכי ממני עזרה בהיבט הטכני, אשמח לעזור לך, אבל לא אפתח הצבעה חדשה. בכלל, אציע לך לנסות להימנע מהצבעה. לנסות להגיע לנוסחה מוסכמת כלשהי. יש תועלת רבה בקיום דיון גם כשנכשלים בהגעה להחלטה משותפת. כך לפחות מתחדד סלע המחלוקת, ובדיוק עליו ניגשים להצביע. הצבעה כזאת היא בבחינת רע הכרחי, ותהיה הרבה יותר פרודוקטיבית מסתם הצבעה ללא דיון. אין תועלת בקיצורי דרך. בר 👻 שיחה 20:52, 23 באוגוסט 2022 (IDT)
שחזור לא ראוי
היי @בר.
לצערי ראיתי שידך קלה מדי על הדק השחזור. למיטב ידיעתי שחזור נועד למקרים של השחתה. בערך הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית בשטחי C שחזרת עריכות שלי שכללו הגהה, קישורים פנימיים ועדכון. נא הימנע מכך להבא. משה כוכבי - שיחה 17:23, 30 באוגוסט 2022 (IDT)
היי משה. אנא הבדל בין שחזור ידני לבין שחזור מהיר. שחזור מהיר הוא אכן כלי נגד משחיתים, אך לא השתמשתי בו. עשית הרבה מאוד עריכות ברצף. בגלל שרובן היו בנושאים במחלוקת, ומיעוטם ויקיגמדות, נאלצתי לשחזר גרסה. אם היה ההפך, הייתי משחזר באופן נקודתי. כמובן שכולנו נרוויח אם תשיב את אותם תיקונים קונצנזואליים שציינת (הגהה, קישורים פנימיים וכו'). בר 👻 שיחה 18:37, 30 באוגוסט 2022 (IDT)
תודה רבה על ההבחנה. אשים לב לכך. האם תוכל להפנות אותי אל הדף המגדיר את השימוש המתאים בשחזור ידני? בברכה משה כוכבי - שיחה 20:15, 30 באוגוסט 2022 (IDT)
היי בר. סליחה על ההטרדה. קראתי את כל הדף ולא הבנתי על מה אתה מדבר. מצאתי רק מידע שמאשש את טענתי הראשונה: ”אם נעשתה עריכה מקיפה הכוללת בחלקה שינויים מעוררי מחלוקת, למבצע השחזור מומלץ להימנע משחזור גורף של הדף כדי למנוע התלהטות הרוחות והדרדרות למלחמת עריכה - במקום זאת מומלץ לבטל באופן ממוקד שינויים פרטניים להם יש התנגדות. ניתן לעשות זאת בקלות על ידי השוואת גרסאות והעתקת הפסקה הישנה שבה בוצע השינוי מעורר המחלוקת. לעיתים עדיף להשקיע דקות בודדות ולכבד את המאמץ שהשקיע העורך שמנגד ולהימנע מבזבוז זמן על ויכוחים שניתן להימנע מהם”.
הטקסט הזה לא כתוב על שחזור מהיר אלא על שחזור ידני. עולה ממנו בבירור שעדיף להימנע משחזור כל העריכות כולל העריכות הקונצנזואליות. בברכה, משה כוכבי - שיחה 23:49, 31 באוגוסט 2022 (IDT)
טענתך הראשונה הייתה "שחזור נועד למקרים של השחתה", והדף הנ"ל מבהיר שלא כך. בהחלט ברוב המקרים עדיף להימנע משחזור גורף, אולם לא בכולם. כפי שכתבתי בתגובתי הקודמת, בגלל שרוב עריכותייך היו בנושאים במחלוקת, ומיעוטם ויקיגמדות, נאלצתי לשחזר הכל. אם היה ההפך, הייתי משחזר באופן נקודתי. בר 👻 שיחה 00:27, 1 בספטמבר 2022 (IDT)
אלומת אור
שלום בר,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "אלומת אור" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:אלומת אור.ייתכן שחלק מהבעיות בגינן הערך עדיין לא מתאים מוסברות בדף השיחה שיחת טיוטה:אלומת אור. רצוי להמשיך את הדיון שם להבהרת נקודות בהן נדרש שיפור, דיון בהמשך העבודה, או ערעור על שיקול הדעת בהעברה.
המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.
תודה ובהצלחה! עמית - שיחה 19:12, 12 באוקטובר 2022 (IDT)
שלום בר, מחקתי את הערך לאחר שהחזרת אותו למרחב הערכים. ההערות של עמית ושל רנטגן, מצביעות על ליקויים תוכניים מהותיים בערך. חבל שהחזרת את הערך ללא דיון ובקשת חוות דעת ממשתמש שמתמחה בנושא. הערך נמצא כעת בטיוטה כפי שציין עמית, ואני מבקש שלא תחזירו על לתיקון הליקויים בו. --היידן 19:04, 13 באוקטובר 2022 (IDT)
ראשית, הערך הושב למרחב הערכים לפני שעמית הודיע לי על העברתו לטיוטה. זאת לאחר ששיפרתי אותו ממצבו הקודם. שנית, אני מעריך את עמית ואת רנטגן, ולהבנתי יש להם ידע בנושא. הייתי שמח אם היו מפרטים באופן ספציפי מה לדעתם יש לשפר. אני מעריך את תשומת ליבם, אך להגיד "לא טוב" זה לא מקדם אותנו. אשמח אם יוכלו להעלות הצעות קונקרטיות או אולי אף לתקן בעצמם. מדובר בערך קצר ולכן התיקון קצרצר. עמית ורנטגן תוכלו לסייע? בר 👻 שיחה 19:50, 13 באוקטובר 2022 (IDT)
דרך אגב, משתמש:היידן מחקת את הדף המתוקן (חלקית) וכרגע מוצגת בטיוטה גרסה מוקדמת יותר. אשמח אם תוכל לתקן זאת. בר 👻 שיחה 20:30, 13 באוקטובר 2022 (IDT)
בר, הבעיה היא שהעתקת מאנגלית, והערך באנגלית רע מאוד. אם להשוות את זה למונח קצת יותר מוכר, זה כאילו שבערך על שפעת יהיה כתוב משהו כמו "שפעת זה כשיש לי חום ונזלת" ותהיה פיסקה של "התפשטות שפעת בבתי ספר", קצת אסוציאציות חופשיות וזהו.
אלומת אור זה לפני הכל תופעה פיזיקלית. יש דרכים ברורות לכתיבה על תופעות פיזיקליות: החל בתיאור התכונות הפיזיקליות, המשך בפירוט הגדלים הרלוונטיים, נוסחאות רלוונטיות אם יש, שימושים וכן הלאה. כמובן שיש להתמקד בכל פיסקה בנושא הפיסקה בלבד. ממליץ לך לעיין בערכים פוטון (שמאוד קשור לערך אלומת אור) והשדה המגנטי של כדור הארץ על מנת לראות איך צריך להיות ערך בנוי. גם אם אין בכוונתך להגיע לרמת פירוט כזאת, זה בסדר, כל עוד מה שכתוב יהיה מסודר ומדויק.. עמית - שיחה 10:53, 14 באוקטובר 2022 (IDT)
אני מסכימה שהערך האנגלי הוא לא טוב, הוא מבולבל ובמקומות מסוימים לא נכון. יש ערך טוב שנראה לי שחסר בעברית - (Sunbeam), שמדבר על אלומות אור השמש שנראות בין ערביים, ולא מערבב אלומות אור מזרקורים כי זאת תופעה אחרת. כדור הארץ השטוחניקים מאמינים שהקרניים האלה הן הוכחה שהשמש קרובה, כי אילו באמת הייתה רחוקה הקרניים היו מקבילות. La Nave Partirà (תיקון תקלדות יתקבל בתודה)💚 18:51, 16 באוקטובר 2022 (IDT)
בראבו על הערכים האחרונים
כל הכבוד! גם שאתה מידי פעם עורך אתה מוסיף המון ידע וערכים! חג שמח! חובב המכוניות • דברו איתי! • 15:38, 16 באוקטובר 2022 (IDT)
היי בר. עשית קצת סמטוחה עם הערך. ההכרזה של אפיק לגבי סגירת השרתים והסרתם מחנויות האפליקציות תקפה לכל משחקי הסדרה. ולראיה (לצד הלינק שצירפתי בהערת השוליים): אי אפשר למצוא יותר בחנות של אפיק/סטים/GOG את משחקי הסדרה, כולל המשחקים הישנים יותר כמו UT99 ו-2004 או כותרי סינגל פלייר כמו Unreal.
אנריל טורנמנט 4 זכה ל"טיפול" נוסף כיוון שאפיק לא מסתכמת רק בסגירת שרתי המשחק שלו והסרתו מהחנות של אפיק (הפלטפורמה היחידה בה הוא היה זמין), אלא גם במחיקת המשחק מהספריות של השחקנים שהמשחק היה בבעלותם, שזה צעד שלא נעשה עם המשחקים הקודמים בסדרה. כמדומני צירפתי לערך על המשחק הערת שוליים נוספת בנושא. TheStriker - שיחה 20:01, 26 בדצמבר 2022 (IST)
היי TheStriker, לדעתי הנקודה הראשונה משתקפת מן הערך גם אחר העריכות שלי. לא כתבתי משהו סותר, אך אתה חושב אחרת אין לי התנגדות שתבצע שינוי מתאים. לגבי הנקודה השנייה, לא לגמרי הבנתי את ההשלכות אז אני מציע שאתה תשיב את המידע, כפי שאתה רואה לנכון. בר 👻 שיחה 17:46, 27 בדצמבר 2022 (IST)
מוקדם יותר היום העברתי את המידע על הפסקת התמיכה מצד אפיק לפסקה נפרדת. TheStriker - שיחה 18:57, 27 בדצמבר 2022 (IST)
שלום בר, תודה שהוספת קישור שיהיה יותר ברור מה שלושער אומר. לא ידעתי שיש מונח כזה, חשבתי שזו הייתה הברקה של איזה אנונימי או משחית. עידו כהן • דברו איתי • י' בטבת ה'תשפ"ג • 18:11, 2 בינואר 2023 (IST)
תודה רבה לשניכם! בר 👻 שיחה 22:37, 7 בפברואר 2023 (IST)
בבק"שים
שלום.
מקובל שמי שמפעיל בבק"שים מפרט אותם בדף המשתמש שלו, ולא מסתפק בציון העובדה בדף הבבק"ש. שבעתיים נכון הדבר כשההודעה בדף הבבק"ש לא נרשמה מחשבון המשתמש שלך. בהחלט בגדר האפשר שמשחית ערמומי ירשום בדף המשתמש שלו שהוא חשבון של עורך מוכר X, וחשוב שההצהרה הזו תופיע כעריכה מהחשבון המוכר. בברכה - קיפודנחש 08:19, 20 בינואר 2023 (IST)
הצהרתי כבר מהשתמש הראשי שלי. בזכות כך גם ניתנו הרשאות. על כל פנים הוספתי את חתימתי. בר 👻 שיחה 22:36, 7 בפברואר 2023 (IST)
מה שאמרתי ומה שהתכוונתי זה שהמקובל הוא שבדף המשתמש _שלך_ (זה שצמוד לדף השיחה הזה), תציין "אני מפעיל בבק"שים בשמות X, Y ו-Z", בנוסף להודעה בעריכה שנעשתה מהחשבון הראשי בדפי המשתמש של הבבק"שים עצמם (חשבון זה שייך למשתמש בר ומופעל על ידו). אם הבנתי נכון, ביצעת את החלק השני, אבל שכחת את הראשון. בברכה - קיפודנחש 00:03, 8 בפברואר 2023 (IST)
לא שכחתי וכן הבנתי. חתימתי שם מספקת ולא אעשה עוד שינויים. בר 👻 שיחה 02:01, 8 בפברואר 2023 (IST)
הרצון לפשט את המושג, ע"י השמטת החילוק הבולט בין עם חשיבות לסדר לבין בלעדיה (והכנסתו בדרך אגב מצד חשבון התמורות), נראה לי כשיקול דעת מוצלח מאוד. דוגדוגוש - שיחה 23:52, 29 בינואר 2023 (IST)
אני הוספתי, נאווה הסירה. התו המתחרה - שיחה 15:02, 16 בפברואר 2023 (IST)
הבאת לי מוטיבציה לתקן . סתם גררתי את זה. בר 👻 שיחה 16:53, 16 בפברואר 2023 (IST)
או שאולי אתה כבר תיקנת בר 👻 שיחה 16:56, 16 בפברואר 2023 (IST)
לא, הבעיה לא טופלה. עדיין בכל פעם שיעשו פסקה חדשה זה יהיה מחוץ לריבוע. התו השמיני ♫ הבה נשוחח 01:28, 17 בפברואר 2023 (IST)
עשיתי בדיקה (ראה מטה) ואצלי נראה שהפסקה בתוך הריבוע. אצלך זה נראה אחרת? בר 👻 שיחה 08:21, 17 בפברואר 2023 (IST)
טויטה
אתה יכול להרחיב, להוסיף מקורות לטויוטה החדשה שיצאתי: רעידת האדמה בבם ב2003( האם מפעיל מערכת לא מחק אותה בטעות ). אחרי זה תעבירו אותה למרחב הערכים. אני רוצה שגם אחרים יראו את ההודעה הזאת. איפה לשים את ההודעה( בנוסח שונה) איתן טרנופולסקי - שיחה 15:19, 25 בפברואר 2023 (IST)
היי איתן, אני מניח שאתה מתכוון לטיוטה:רעידת האדמה בבם. הטיוטה כרגע קצרה בשביל להיות ערך (אולטרה קצרמר). מצאתי מקור עבורך: סוכנויות הידיעות,איראן: 20 אלף בני אדם נספו ברעש האדמה, באתר ynet, 27 בדצמבר 2003. אתה יכול להרחיב את הדף באמצעותו. אבל זה עדיין לא מספיק, ותצטרך למצוא עוד מקורות בעצמך. במידה ואתה קורא באנגלית, תוכל להיעזר בוויקיפדיה האנגלית: 2003 Bam earthquake. כדי לפנות לחברי הקהילה כדי לקבל עזרה תוכל לכתוב בחממה או בדלפק הייעוץ. בר 👻 שיחה 16:35, 25 בפברואר 2023 (IST)
אני השתמשתי במקור הזה ,בר. איתן טרנופולסקי - שיחה 16:36, 25 בפברואר 2023 (IST)
בר, הרחבתי את הערך משמעותית. הוספתי את הפרק היסטוריה איתן טרנופולסקי - שיחה 16:52, 25 בפברואר 2023 (IST)
עכשיו יש בדף 550 דפים,בר איתן טרנופולסקי - שיחה 16:54, 25 בפברואר 2023 (IST)
בר, יש בדף 550 דפים , אפשר להעבירו למרחב הערכים איתן טרנופולסקי - שיחה 16:57, 25 בפברואר 2023 (IST)
איתן, כרגע הערך קצר מידי. 550 בתים זה מעט מאוד. נסה להרחיב אותו לפחות ל-5,000 בתים. גם אז זה יהיה ערך קצר מאוד, אבל לפחות יעבור רף מינימלי. בר 👻 שיחה 17:24, 25 בפברואר 2023 (IST)
העברה
תעביר לי למרות שיש בזה רק 1,400 בתים בגלל שאני לא יכול לפי כללי הקהילה להעביר. ואילו אין מספיק מידע כדי להגיע ל מחפשת אלפים דפים ,בר איתן טרנופולסקי - שיחה 17:51, 25 בפברואר 2023 (IST)
לצערי לא אהיה פנוי לכך. בר 👻 שיחה 22:16, 19 במרץ 2023 (IST)
פיגוע הירי ברחוב דיזינגוף
שלום בר, לצערנו נקבע היום מותו של אור אשכר, אחד הפצועים בפיגוע ברחוב דיזינגוף. כך שכעת יש הצדקה לפרסום הערך על הפיגוע, אם אתה מעוניין לפתוח אותו. בתקווה לשוחח בנסיבות משמחות... יאיר דב • שיחה • כ"ז באדר ה'תשפ"ג • 16:21, 20 במרץ 2023 (IST)
עצוב מאוד. ראיתי שכבר עדכנו. תודה . בר 👻 שיחה 19:52, 20 במרץ 2023 (IST)
אה, משום מה לא מצאתי את הערך כשחיפשיו בחיפוש הפנימי. כעת ראיתי. שנתבשר רק בשורות טובות! יאיר דב • שיחה • כ"ח באדר ה'תשפ"ג • 22:21, 20 במרץ 2023 (IST)
השתתפותך בתחרות הכתיבה ה־11
שלום,
תודה רבה על שהשתתפת בתחרות הכתיבה „מקצרמר למובחר” ה־11 של ויקיפדיה העברית.
חשוב לנו להודות לכולכם ישירות בדף השיחה האישי, מעט לפני השלמת השיפוט ולקראת פרסום התוצאות. ההשקעה של כל המשתתפים בשלל הבתים ובתחרויות המשנה ניכרת מאוד.
אנחנו שמחים על ההיענות הגבוהה, ומקווים שניפגש גם בשנה הבאה!
בהערכה רבה, המזכירוּת (saifunny & – מקף෴ 22:29, 20 במרץ 2023 (IST)
שלום לכולם,
אני מעדכנת כי לצערנו עקב מיעוט נרשמים למפגש המתוכנן שהיה אמור להתקיים ב-11 במאי, הוא לא יתקיים השנה.
כל הזוכים אמורים לקבל אימייל מחנה מוויקימדיה בקשר להעברת הפרסים (תוודאו שאתם מקבלים, ואם לא, תוכלו לכתוב לי אימייל כדי שאטפל בכך).
מקווים לראותכם במפגש יום הולדת 20 של ויקיפדיה (מרגש! ) ובמפגשים עתידיים אחרים שנקיים.
תודה לכולם על ההשתתפות וכל הכבוד לזוכים, מקף, Michal-WMIL ו- Saifunny ∞ שיחה 22:33, 2 במאי 2023 (IDT)
יוליה
סתם מעיר שאנשי המקצוע קבעו כי מצבה טוב מאוד והיא סתם הגיע לנוח, כך שעריכה זו אינה נכונה. התו השמיני ♫ הבה נשוחח 12:19, 15 במאי 2023 (IDT)
היי התו, כך על פי ד"ר מיה אלסר מדלפיס ובפרסומי רשות הטבע והגנים. אלסר מנהלת את מחקר כלבי הים בישראל. בר 👻 שיחה 13:13, 15 במאי 2023 (IDT)
אני חושב שזה מחזק את דבריי. תשושה מהמסע הארוך. תשושה מתהליך מהשרת הפרווה. זה אכן הגיוני ונורמלי, אבל לא אני לא מוצא מה לא נכון. בר 👻 שיחה 01:28, 17 במאי 2023 (IDT)
מ"תשושה" נשמע שהיא הגיעה במצב לא טוב, ואין הדבר כך. בכל מקרה לא משנה, תודה על המשך השקעתך המסיבית בערך, מעריך מאוד. רק הערונות: בעריכה הזו כנראה התכוונת ליצור הערה אחרת. בנוסף, מה הכוונה שהיא הראשונה שנצפתה? הרי כבר תועדו כלבי ים, כפי שמצוין פסקה אחת למעלה. אם הבנתי נכון, והתכוונת לכתוב שהיא הראשונה שעלתה לנוח, אולי כדאי לחדד את זה מעט. בתודה, התו השמיני ♫ הבה נשוחח 09:22, 17 במאי 2023 (IDT)
בשמחה. התיעוד הראשון על החוף. לפני 14-13 תועד כלב/ת ים על שובר גלים, היתר תועדו בים. אנסה לנסח מחדש. כמו כן שמתי לב שהערת הסימוכין השתבשה, תודה על תשומת הלב. בר 👻 שיחה 14:53, 17 במאי 2023 (IDT)
רק מזכיר שההערה עדיין משובשת... התו השמיני ♫ הבה נשוחח 19:45, 18 במאי 2023 (IDT)
צודק! שיניתי את הניסוח ושכחתי להסיר אותה. היא התייתרה כי זה מאותו סימוכין כמו זה בסוף המשפט. תודה 🙏 בר 👻 שיחה 19:38, 19 במאי 2023 (IDT)
שמתי לב לתרומתך הרבה לערך אלטרנטיבה לגרמניה, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה! בברכה,
בדיוק התכוונתי לעבור על עשרות השינויים האחרונים המוטים קשות והבלתי-אנציקלופדיים-בעליל שנעשו בערך הזה, ושמחתי לגלות שכבר עשית זאת;-) Guycn2 - שיחה 09:25, 9 ביולי 2023 (IDT)
היי @בר!
ראיתי שערכת עריכות רבות היום בערך הנ"ל. אין לי שום רצון להתייחס לגופן של עריכות, שאני מניח שהן מבורכות. אך רציתי להזכיר לך שעל פי המתווה של @מקף אין לערוך יותר מ3 עריכות ביומיים בערך הנ"ל.
המשך עריכה מהנה, משה כוכבי - שיחה 18:21, 21 באוגוסט 2023 (IDT)
היי, ראה בבקשה את ראש דף השיחה/הודעת העריכה, אני משתדל מאוד לרופף את הבקרה על הערך הזה. ראה את מגבלת התדירות עכשיו, שכמעט חופשית לחלוטין. – מקף෴ 19:04, 21 באוגוסט 2023 (IDT)
משה כוכבי ומקף תודה שיידעתם אותי, לא הכרתי. ביצעתי 5 עריכות ברציפות. לו הייתי יודע הייתי מאחד אותן לעריכה אחת. תוכלו כמובן לבטל את ה-2 האחרונות, אך לא נראה לי שזה נדרש כי הן לא מעוררות התנגדות משום צד. בר 👻 שיחה 20:43, 21 באוגוסט 2023 (IDT)
ארכוב קטע שעדיין בדיון
בר היקר. תודה על תשומת הלב לערך תאוריית הקשר לתפירת תיקים בישראל. אירכבת את דף השיחה, אבל יש שם קטע שחשוב להשאיר גם משום שהוא על רקע הצהרתם של הבירוקרטים וחשוב לידיעת מי שמגיע לערוך. וכן יש שם קטע שמחכה לתשובת הבירוקרטים.-מוישימי • שיחה • י' באלול ה'תשפ"ג • 23:46, 26 באוגוסט 2023 (IDT)
אין בעיה, החזרתי. בר 👻 שיחה 23:54, 26 באוגוסט 2023 (IDT)
תתבונן בקטע זה, ותראה שהעריכה הזו שלך מנוגדת להכוונת הבירקרטים. הבירוקרטים הסירו את פרק הדוגמאות והכווינו לכתוב כפי שהופיע בערך. מוישימי • שיחה • י' באלול ה'תשפ"ג • 03:01, 27 באוגוסט 2023 (IDT)
SMS פראונלוב
שלום רב. מדוע העברת את הערך לטיוטה, כאשר מופיעה עליו תבנית בעבודה. אני עדיין עובד עליו והוא יהיה בשל כאשר אסיים את העבודה עליו. בברכה. על הטוב - שיחה 02:05, 31 באוגוסט 2023 (IDT)
היי, הערך היה לא בשל. תרגום מכונה ותווים שלא אמורים להיות שם. אני מבין שהוא עדיין היה בעבודה, וזה כל הרעיון בטיוטה. בר 👻 שיחה 23:20, 31 באוגוסט 2023 (IDT)
למיטב הבנתי טיוטה מיועדת כאשר עובדים על ערך זמן ממושך, לא למקרים שבהם הערך ישר מטופל. הערך הנ"ל הייתי באמצע לשפר אותו כאשר פתאום קלטתי שהוא הועבר לטיוטה. גם אם בעיניך זה אמור להיות בטיוטה הייתי מצפה שלפחות תפנה אלי קודם לכן ולא תעביר בצורה כזו. זה לא מנומס ולא מקובל. בברכה. על הטוב - שיחה 23:45, 31 באוגוסט 2023 (IDT)
במצב בו הוא היה, הערך היה צריך להיות בטיוטה. מצטער אם נפגעת. בר 👻 שיחה 23:51, 31 באוגוסט 2023 (IDT)
עבדאללה מלך ירדן.JPG
הקובץ שלהלן נמחק משום שהועלה באוגוסט 2022 לצורך שימוש הוגן בערך אבי"ר שנמחק מחוסר חשיבות. אם הערך ייכתב תוכל לבקש שחזור הקובץ בוויקיפדיה:בקשות ממפעילים.
בחטיבת האטימולוגיה, הפסקה השנייה מתחילה במילים "למרות שההקשר המיידי של הביטוי" וגו'. נראה שהמשפט תלוש מההקשר, וכדאי לנסח מחדש. אלדד • שיחה 19:00, 16 בספטמבר 2023 (IDT)
טופל. תודה רבה! בר 👻 שיחה 19:13, 16 בספטמבר 2023 (IDT)
מעולה! אבל.. מה קורה עם הערך הזה?:) אני מנסה להגיה את העריכה שלך בשורה הזאת, ולהכניס את התיקון המינורי הבא: " "יימח שמו וזכרו" משויך להמן הרשע. חלק מהמקורות מציעים שההמשך, "וזכרו", " (וגם למחוק את ה-{{כ}}) המיותר שם), אבל ויקיפדיה חוסמת אותי בכל פעם, וטוענת שהעריכה זוהתה כהשחתה. אין לי כעת פנאי לדווח על שגיאה... אלדד • שיחה 19:41, 16 בספטמבר 2023 (IDT)
ניסיתי לתקן שם את השורה, המילה "יימח" נמחקה לי, והמערכת לא מאפשרת לי להחזיר אותה ולערוך... בכל פעם קופצת הודעה שהעריכה שלי זוהתה כהשחתה, ושאני יכול להתלונן על שגיאה, אם אני רוצה... מה עושים? אלדד • שיחה 20:02, 16 בספטמבר 2023 (IDT)
אני לא מנסה עוד לערוך את הערך הזה. נראה שהערך, כשמו כן הוא, מקולל ... . שחזרתי את עריכתי האחרונה, ואני לא מצליח לערוך את השורה הזאת, בכל פעם נחסם מחדש על ידי המערכת. אלדד • שיחה 20:09, 16 בספטמבר 2023 (IDT)
קודם כל תודה רבה על העזרה שלך. הבעיה שאתה מציין ידועה לי. מסנן ההשחתות מסרב לקבל את צירוף המילים "ימח"+"שמו". לכן חייב לבוא משהו באמצע. בהתחלה שמתי מקף, שלאחר ההערה שלך הוחלף בתבנית {{כ}}. כך ניתן להכניס את הצירוף ללא שינוי ויזואלי. אז התבנית {{כ}} רק לכאורה מיותרת, בפועל היא הפתרון הזמני שלי לבעיה הזו. בר 👻 שיחה 20:16, 16 בספטמבר 2023 (IDT)
כל הכבוד לך! ראשית, אני מסיר את הכובע (לימדת אותי משהו מאוד מאוד מעניין, שלא חשבתי עליו). אז עכשיו אנסה בכל זאת לתקן שם משהו קטן, בתקווה שאצליח. אם לא, ארפה.:) אלדד • שיחה 20:23, 16 בספטמבר 2023 (IDT)
הצלחתי!:) אם כך, בכל פעם המערכת חסמה אותי כי הסרתי את ה-{{כ}} הזה ורק אז ניסיתי להמשיך לערוך את המשך השורה. עכשיו רק הוספתי שם פסיק קטן, והמערכת אפשרה לי. חן חן. אלדד • שיחה 20:24, 16 בספטמבר 2023 (IDT)
נ"ב: (סליחה שאני כל הזמן מוסיף לך הודעות בדף השיחה, וגורם לך להתרעות... זאת הפעם האחרונה ). ראיתי שהסרת את התוספת של האנונימי, בעניין הקשרי השואה. לדעתי, היא הייתה מתאימה, אני הייתי מציע להחזיר אותה. אלדד • שיחה 20:27, 16 בספטמבר 2023 (IDT)
אין על מה להתנצל אתה רק משפר. הסרתי את התוספת כי קשה למצוא לטענה הזו סימוכין. אנסה לשלב אותה בניסוח פחות נחרץ. בר 👻 שיחה 23:45, 16 בספטמבר 2023 (IDT)
חואן פרז פלוריסטן
שלום, אשמח לדעת מדוע העריכה שלי בוטלה בדף? מה לא היה בסדר? רועי ס 10 - שיחה 18:10, 28 בספטמבר 2023 (IDT)
למה אתה שואל אותי? בר 👻 שיחה 15:40, 29 בספטמבר 2023 (IDT)
טוב האמת שכבר לא משנה... הדף נמחק. פשוט הוספת תבנית "מוזיקאי" וכמה קישורים וראיתי שאתה ביטלת לי את זה ולא הבנתי למה, בגלל זה שאלתי. אבל עקב מחיקת הדף זה כבר לא נושא לשיחה. שבת שלום וחג שמח. רועי ס 10 - שיחה 18:03, 29 בספטמבר 2023 (IDT)
יש סיכוי שאתה מתבלבל עם מישהו אחר. בכל מקרה חג שמח!! בר 👻 שיחה 18:15, 29 בספטמבר 2023 (IDT)