Arenaria interpres
From Wikipedia, the free encyclopedia
Remove ads
Arenaria interpres hè una spezia di acellu chì face parte di a famiglia di i Scolopacidae.
Descrizzione
Arenaria interpres hè una spezia d'acellu appartinendu à a famiglia di i Scolopacidae. Stu acellu misura à l'incirca 22 à 24 centimi di lunghezza è pussede una largura di à l'incirca 50 à 55 centimi. U so piumaghju hè caratterizatu da una cumbinazione di culori vivi, incù un spinu neru è biancu, un senu arancinu è un corpu biancu. L'ale prisentanu mutivi neri è bianchi, mentre ch'è a testa inarbureghja una cullana nera distintiva.
Remove ads
Ripartizione
Arenaria interpres hè una spezia migratrice chì si riproduce in e rigione artiche di l'America suprana, di l'Eurasia è di l'Artica. Mentre l'inguernu, migra ver'di e rigione custiere di l'Europa, di l'Africa, di l'Asia è di l'America suttana. Omu pò dinù truvà la in l'isule di l'oceanu Pacificu, in particulare in Nova Zelanda è in Australia.
Arenaria interpres hè prisente in Corsica: hè un visitadore rigulare.[1]
Remove ads
Biolugia
Stu acellu si ciba per u più di picculi invertebrati marini, tali i crustacei, i molluschi è i varmi. Ricirca u so cibu annantu à e marine, l'estuarii è i lochi fangosi, imprudendu u so bizzicu longu è appena incurvatu per bulicà in terra. Arenaria interpres hè dinù cunnisciuta per a so capacità à truncà e cunchiglie di i molluschi lascendu le cascà da un'alta altitudine annantu à i scogli.
Tassonumia
Arenaria interpres appartene à a famiglia di i Scolopacidae. Esistenu dinù sinonimi per 'ssa spezia, tali Tringa interpres è Strepsilas interpres.
Cunsirvazione
Arenaria interpres hè cunsiderata cum'è una spezia di cuncernu per causa di a diminuzione di e so pupulazione. E principale minacce chì pesanu annantu à 'ssa spezia sò a distruzzione di u so ambiente custieru per causa di l'urbanisazione è di u sviluppu industriale, è ancu a polluzione di e zone custiere. I sforzi di cunsirvazione visanu à pruteghje l'ambienti custieri è à sinsibilizà u publicu à l'impurtanza di prisirvà 'ssa spezia migratrice.
Remove ads
Riferimenti
- J.-C. Thibault & G. Bonaccorsi, The birds of Corsica, British Ornithologists’ Union, Check-list n°17, 1999
- J.-C. Thibault, Connaître les oiseaux de Corse - Acelli di Corsica, Ed. Albiana, 2006
Note
Altri prugetti
Wikiwand - on
Seamless Wikipedia browsing. On steroids.
Remove ads