Károly Polányi
From Wikipedia, the free encyclopedia
Remove ads
Károly Polányi (natu in Vienna u 25 ottobre di u 1886 è mortu in Toronto u 23 aprile 1964) fù un storicu di l'economia è intellettuale ungrese, cunnisciutu pè u libru A Grande Trasformazione.

Biografia
Natu in l'Imperiu Austro-Ungrese, Károly Polányi slugiò in Ingliterra in 1933, è diventò prufessore à l'università di Oxford, nanzu d'andà si ne in u Canada dopu à a Secunda Guerra Mundiale.
Ingagiamentu puliticu
Polányi fù attivu in parechje clubi politichi in Ungheria. Fù cusi u primu presidente di u Circulu Galilei, in 1908, è participeghja à a redazzione di un ghjurnale radicale. Participò à a revoluzione democratica di 1918 in 'ssu paese, ma si n'andò in Vienna durante a Ripublica di i Consiglii.
Pinsamentu Economicu
A teoria maiò di A Grande Trasformazione hè chì u mercatu ùn hè micca naturale, cume lu pinsanu i liberali, ma u produttu di ciò chì chjama a «grande transformazione», chì hè un muvimentu di «disincastramentu» di l'economia da u restu di a sucetà. Quessu disincastramentu cagiunò trè «mercanziazione" :
- quella di a muneta
- quella di a terra
- quella di u travagliu
Opere
Da vede dinò
![]() Economia |
Economisti cunnisciuti | ![]() Economia |
Jean Baptiste Colbert - François Quesnay- Adam Smith- Thomas Malthus- David Ricardo- Jean Baptiste Say- Karl Marx- Frédéric Bastiat - Léon Walras- Carl Menger - John Maynard Keynes- Károly Polányi- Friedrich von Hayek- Nikolai Kondratieff- János Harsányi- Kenneth Arrow- Amartya Sen- Michel Aglietta - Joseph Stiglitz - Paul Krugman - Cecil Rhodes |
Remove ads
Wikiwand - on
Seamless Wikipedia browsing. On steroids.
Remove ads