Puccinellia fasciculata
From Wikipedia, the free encyclopedia
Remove ads
Puccinellia fasciculata hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Poaceae.
Remove ads
Descrizzione
Puccinellia fasciculata hè una spezia di pianta erbacea appartinendu à a famiglia di e Poaceae. Si caratterizeghja da piccioli ritti è fini, aghjunghjendu di regula un'altezza da 20 à 60 centimi. E casce sò lineare, strette è misuranu trà 5 è 15 centimi di longu. L'infiuriscenze sò spighe cumpatte, furmati di fiurarelli disposti in gaspe.
Ripartizione
Puccinellia fasciculata hè originaria di e rigione timperate di l'emisferu nordu. Omu a trova per u più in Europa, in Asia è in America suprana. Priferisce l'ambienti umiti tali i paduli, e sponde di i corsi d'acqua è e zone custiere.
Biolugia
'Ssa pianta hè una spezia vivace, ciò chì significheghja ch'è ella pò campà parechji anni. Si riproduce per u più in via vegetativa, furmendu rizomi suttarranii chì danu nascita à nuvelle cacciature. A fiuritura hà locu d'istate, è i granelli sò spergugliati da u ventu.
Tassonumia
Puccinellia fasciculata hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Puccinellia distans, Puccinellia maritima è Puccinellia nuttalliana.
Cunsirvazione
Benchì Puccinellia fasciculata ùn sia micca cunsiderata cum'è una spezia minacciata, pò esse affittata da a distruzzione di u so ambiente naturale. I paduli è e zone custiere sò à spessu sgradati o distrutti per causa di l'urbanisazione è di l'agricultura intensiva. Hè dunque impurtante di prisirvà 'ssi ambienti per assicurà a sopravvivenza di 'ssa pianta è altre spezie chì ne dipendenu.
Riferimenti
- Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
Note
Altri prugetti
Wikiwand - on
Seamless Wikipedia browsing. On steroids.
Remove ads