Ohnenheim

una comuna francesa From Wikipedia, the free encyclopedia

Ohnenheim
Remove ads

Ohnenheim en alemannisch (Ohnenheim en francés) es una comuna francesa del departament del Bas Ren e de la region d'Alsàcia.

Faits en brèu OhnenheimOhnenheim, Descobridor o inventaire ...
Remove ads

Geografia

Partida eissida de l'article francés
Thumb
Dintrada del vilatge de Ohnenheim
Thumb
Lo artèria principal del vilatge de Ohnenheim
Thumb
Marida de la Dîme (sègle XVIII), 32 carrièra de la glèisa a Ohnenheim

Pòbli en fasent part del costat de Marckolsheim e del arrondissement de Sélestat-Erstein #qu'a situat entre Elsenheim e Heidolsheim.

Tèxte originau de l'article francés
Thumb
Entrée du village d'Ohnenheim
Thumb
L'artère principale du village d'Ohnenheim
Thumb
Maison de la Dîme (sègle XVIII), 32 rue de l'église à Ohnenheim

Village faisant partie du canton de Marckolsheim et de l'arrondissement de Sélestat-Erstein qui est situé entre Elsenheim et Heidolsheim.

Remove ads

Istòria

Partida eissida de l'article francés

Ohnenheim Parteja amb Heidolsheim una immensa nécropole funéraire celte ont de las desenas de tumuli an #èsser meses a jorn, en liurant sustot tuiles romaines, e a unitat|30|cm jos tèrra una rusca de béton sus un pavé de pèiras (Tumuli). Los registres an egalament liuradas rèstas d'un carri princier en bòsc datat del començament de la Modèl:Vida sègle abans Jésus Crist, #que la reconstitution se'n tròba al musèu archéologique de Mayence (Alemanha). D'unas autras descobèrtas de l'epòca romaine testifiquen de la continuitat de l'aucupacion del luòc. Childéric II #conferir en 673 al abbaye de Sant Grégoire a Munster, los pòbles de Ohnenheim e de Muntzenheim. Lo abbaye de Ebersmunster possedís egalament bens en la localité dempuèi lo sègle xii. En 1301 lo pòble aperten als Geroldseck, passa de contunh als Ribeaupierre, #que la intègran al bailliage de Guémar fins a la Revolucion. Majoritairement Catolic, Ohnenheim es totun, a la fin del sègle xvii, la municipalitat de Alsace #qu'ocupa çò de mès de grand nombre de anabaptistes, après Sant Ostal-a las-Minas. En 1660 #debanar en una granja isolada de Ohnenheim (a l'ora d'ara un molin) la signatura de la Convencion de fe comuna de las Amish totjorn en vigor a l'ora d'ara en las comunitats americanas.

Tèxte originau de l'article francés

Ohnenheim partage avec Heidolsheim une immense nécropole funéraire celte où des dizaines de tumuli ont été mis au jour, livrant notamment des tuiles romaines, et à 30 cm sous terre une couche de béton sur un pavé de cailloux (Tumuli). Les fouilles ont également livré des restes d'un char princier en bois daté du début du Modèl:VIe siècle avant Jésus Christ, dont la reconstitution se trouve au musée archéologique de Mayence (Allemagne). D'autres découvertes de l'époque romaine attestent de la continuité de l'occupation du site. Childéric II conféra en 673 à l'abbaye de Saint Grégoire à Munster, les villages d'Ohnenheim et de Muntzenheim. L'abbaye d'Ebersmunster possède également des biens dans la localité dès le sègle xii. En 1301 le village appartient aux Geroldseck, puis il passe aux Ribeaupierre, qui l'intègrent au bailliage de Guémar jusqu'à la Révolution. Majoritairement catholique, Ohnenheim est cependant, à la fin du sègle xvii, la commune d'Alsace qui occupe le plus grand nombre d'anabaptistes, après Sainte Marie-aux-Mines. En 1660 eut lieu dans une ferme isolée d'Ohnenheim (actuellement un moulin) la signature de la Convention de foi commune des Amish toujours en vigueur actuellement dans les communautés américaines.

Remove ads

Administracion

Mai d'informacions Periòde, Identitat ...

Demografia

modificar « persona »
 v · d · m 
Evolucion demografica
Populacion comunala actuala (2013): , totala:


196219681975198219901999200620072008




Cercar
Cercar
825
840
855
20092010
870
890
882
908
Fonts
Base Cassini de l'EHESS - Nombre retengut a partir de 1962 : Populacion sens comptes dobles - Sit de l'INSEE
Evolucion de la populacion 1962-2008
Evolucion de la populacion 1962-2008

Remove ads

Luòcs e monuments

Personalitats ligadas amb la comuna

Véser tanben

Ligams extèrnes

Nòtas

Loading related searches...

Wikiwand - on

Seamless Wikipedia browsing. On steroids.

Remove ads